Sokak Stilinde Bu Hafta: Deri Ceket


Moda dünyasının eskimeyen, değişmeyen, köklü parçalarını sayın desem sanırım ilk sıralarda kot ceket ve deri ceketler yer alır sanırım. Bu ikisini de bende çok seviyorum. Özellikle deri ceketler bu havalar için en kurtarıcı parçaların arasında yer alıyor. Her şeyden önce neyin üzerine giyerseniz giyin, harika bir uyum yakalaması mükemmel! Bu fotoğraflar arasından çıkıp gelen fotoğrafta da gördüğünüz gibi sade bir kombini bile anında havalı bir hale sokabiliyor. Bence her kadın gardolabı için havalı görünen bir deri cekete yatırım yapmalı.


Ben en çok fotoğraftan da anlayacağınız üzere basic tişörtlerin üzerine deri ceket giymeyi seviyorum. Mükemmel uyum sağlamıyorlar mı sizce de? İçi astarlı bir deri ceket tercih ettiğinizde serin havalarda bile ince basic tişörtler ile rahatlıkla kombin edebilirsiniz. Deri ceket denildiğinde dahi gözümde spor kombinler oluşmaya başlıyor benim. O yüzden her deri ceket kombinimde spor ayakkabılar ve kot pantolonlar olmazsa olmaz.




Beyaz spor ayakkabı bence siyah deri ceketler ile zıtlığın uyumunu çok iyi yakalıyor. Tabi kombinde 3 renkten fazla kullanmama kuralını hatırlamak gerekirse tişörtünüzün renginde bir spor ayakkabı tercih etmeniz de sizlerin kombininizin göz doldurmasına yardımcı olacaktır. Ben salaş tişörtler üzerine deri ceketi daha çok yakıştırıyorum. Fakat siz dar tişörtleri kot pantolonun içinde belinizde spor bir kemerle de kullanabilirsiniz.



Gold ve gümüş renkteki takılar benim için spor şıklığın en önemli detayları… Genellikle boyun bölgemi açıkta bırakan ve çok fazla aksesuar ile kombini boğmak istemediğim zamanlarda bu tarz kolyeleri tercih ediyorum. Yırtık Jean ise bana sorarsanız sporcu deri ceketleri ile şahane bir uyum yakalıyor. Hafif serseri izlenimi uyandıran bu kombinleri seviyorum. Ayrıca rahat şıklığın da kolay bir yolu olduğu için çok özenmek istemediğim, giy – çık yapmak istediğim günlerde genellikle bu tarz kolay kombinlere kaçıyorum.
Ben deri ceketimde metal detaylar dikkat çekip ön plana çıktığı için tişörtümü olabildiğince sade tutmaya çalıştım. Fakat sizler daha sade bir deri ceket giyecekseniz baskılı tişörtleri de tercih edebilirsiniz.

Yorumlar