Kurtarıcı Parça : Polar Ceketler


Mevsim bahara doğru kayınca montlara veda etmenin zamanı da geldi. Fakat sizlerde benim gibi güneşte yaz, gölgede kış havası hissediyor, havanın bu dengesiz hallerinden sıkılıyorsanız gardolabınıza hemen şu üzerimde gördüğünüz polar ceketten bir tane edinin derim. Yumuşacık yapısı ile zaten üstümden çıkarasım gelmiyor. Bir de neyin üzerine giyersem giyeyim, öyle güzel tamamlıyor ki…


Geçen gün arkadaş buluşmamızda giydiğimde kızlar da bayıldı. Üzerine bir şal ve tamamsınız! Tamamen zamansız bir parça. Sanırım gardolabımın en kolay kombinlenen parçalarından bir tanesi. Ben genellikle muz çorap & mini triko elbise kombini yaptığımda bunu giymeyi tercih ediyorum. Bu arada kış boyunca triko elbise kombini hiç yapmadıysanız havalar ısınmadan bir şans verin. Şıklığına, rahatlığına bayılacaksınız! Burada tercih ettiğim polar ceketim açık renk olduğu için diğer parçaları koyu tercih etmek istedim. Aklınızda bulunsun, eğer benim gibi star parçanızı ön plana çıkarmak isterseniz bu şekilde koyu – açık renk kombinleri işinizi kolaylaştıracaktır. Fakat bunu yaparken dikkat etmeniz gereken birkaç nokta var. Kombinimde de görüyorsunuz, 3 renk kullandım. Bir kombinde 3 renkten fazla kullanmak göz yoruyor ve kombini daha karmaşık gösteriyor. Sizlerde 3 renk üzerinde star parçanızı ön plana çıkararak yılın en havalı kombinine imza atabilirsiniz.




Ten rengi çoraplara geçmek için henüz erken diye düşünüyorum. Bu yüzden benim için ideal çorap denilince henüz bu muz çoraplar aklıma geliyor. Tüm elbise kombinlerimde tercih ettiğim çoraplarda ayakkabım ile aynı renk olmasına özen gösteriyorum. Bu basit giyim hilesi, bacaklarımı daha düzgün gösterdiği gibi aynı zamanda boyumu da daha uzun gösteriyor. Bottie’ler benim bu havalarda ayaklarımdan çıkarmadığım ayakkabılar. Yüksek topuğuna aldanmayın, gardolabınız için kaliteli bir bottie’ye yatırım yaptığınızda, ayağınızdan çıkarmak istemeyeceksiniz.
Bu arada kombin için renk seçerken hangi parçada hangi rengi tercih ettiğiniz de önemli. Bu kombinimden ilham almak istiyorsanız ben her zaman ayakkabı ve çantamın aynı renk olmasına, bir uyum yakalamasına dikkat ederim. Eğer kombininizde kemer varsa o da ayakkabı – çanta rengi ile uyum sağlamalı.

Yorumlar