Şıklığın Bir Diğer Adı: Gömlek & Kot Uyumu


Geçtiğimiz yazılarda sizlere oduncu gömlekler ile kot pantolonlarımı kombinlemeyi ne kadar sevdiğimi söylemiştim. O kombin daha spor ve günlük bir hava katıyor insana. Ama bu fotoğrafımda gördüğünüz kombinin adını ben “nereye gitsem olur” kombini koydum. Sizce de öyle değil mi? Bu kombinde kullandığım kot pantolonun dizlerindeki ufak kesiklerin dışında hiçbir yaramazlık yok. Bu tarz ince yapılı, sade ve zarif gömleklere her kadının ihtiyacı vardır. Çalışan bir kadınsanız özellikle ofis kombininiz için mutlaka bu gömlekleri denemelisiniz. Kumaş pantolonlarımla rahatlıkla kombinlediğim bu gömleğimi bugün kot pantolon ile denedim. Hiç fena olmadı!
Tabi, kombinin uyum sağlaması ve istediğiniz etkiyi yaratması için kullandığınız aksesuarlar da çok önemli. Kot pantolon, gömlek uyumunu en iyi şekilde yakalamak için ben sık sık şu ince kemerleri kullanıyorum. Kalın kemerleri daha spor kombinlerimde tercih ediyorum. zarif kombinlere çok yakıştırdığım bu ince kemerlerin renk uyumu mutlaka üst parçada tercih ettiğim parçaya uymalı. Fotoğrafta da görüyorsunuz…
Gömleğimi çok sade bulanlarınız olacaktır. ben sade şıklığı daha çok seviyorum, bu tarz kombinlerde… Fakat siz biraz hareket gelsin, diyenlerdenseniz kolye ve saat gibi aksesuarlar ekleyerek kombini dilediğiniz gibi canlandırabilir, kendi stilinize uyarlayabilirsiniz. Bu tarz kombinlerde stiletto vb. topuklu ayakkabıları, sandaletleri çok sık görüyorum. Ben o yüzden bir farklılık yapıp Oxford tarzı bu ayakkabıları kullanmak istedim.



Kombinlerimin çoğunda olduğu gibi çok fazla renk kullanmaktan kaçındım. Sade şıklık için bence önemli bir detay. En fazla 3 renk kullanmaya dikkat ediyorum. Ama aynı renkten uyumlu bir parça yoksa elinizde yine bu fotoğrafta örneğini gösterdiğim gibi bir rengin tonunu kullanarak da bir uyum yakalayabilirsiniz. Ayakkabı ve gömleğimde olan renklerin harmanlandığı bu leopar desenli ince kemer detayını bu yüzden bu kombinimde çok sevdim.
Hızlıca hazırlanmanız gerektiğinde bile günlük kullanmaya çok uygun bir kombin oldu. Ben sık sık arkadaş buluşmalarımda, kendimi rahat hissetmek istediğimde, bir sinema keyfi yapacakken bu tarz kombinleri kullanıyorum.

Yorumlar