Şimdi Tam Trençkot Zamanı!




Kalın paltolar, montlar sandıklara çoktan kalktı bile… Orada havalar nasıl bilmiyorum ama burada günler güllük gülistanlık geçiyor. Havada bir bahar havası hakim, güneş yüzünü hiç eksik etmiyor. Bende tabi bu havalarda paltoları, montları kaldırdım ama yine de akşamüzeri serinliği için insan üzerine bir şey almak istiyor. spor giyimde günlük hayatımda genellikle hırka, bomber ceket falan kullanıyorum bu ihtiyacım için ama ofis şıklığı bir parça ağırlık istiyor.
Bu krem rengi trençkotum, yılların emektarı. Kaç sezondur giyiyorum, giymeye de devam edeceğim sanırım. Ofis şıklığı için ideal olan ve kombininizi bir anda klasik, şık bir havaya sokan bu gibi parçalara yatırım yapmaktan korkmayın. Hem etek – gömleklerimin üzerine hem pantolon – ceket takımlarımın üzerine rahatlıkla giyebildiğim bu parça gardolabımın en kıymetli kurtarıcılarından bir tanesi.



Bu kombinde önemli bir görüşmeye giderken kullandım. Gündüz saatleri ceket giymenize bile gerek olmayan bir hava hakim… Kolda taşımak bence kombini biraz basitleştiriyor. Ben biraz daha “ben buradayım” diyen kombinleri sevdiğim için bu tarz omza atılan kullanım şekline bayıldım. Birçok ünlü modacı ve blogger da bu tarzı sık sık kullanıyor. Paltolarınızda, ceketlerinizde, montlarınızda rahatlıkla deneyebileceğiniz bu stil, emin olun tarzınıza tarz kazandıracak.
Bu kombin sizin işiniz veya ofisiniz için fazla iddialı görünüyor olabilir. Fakat sizlerde bu kombinde kullandığım diz hizasında biten trençkotu farklı parçalarla bir araya getirebilirsiniz. Özellikle ofiste giyim kolaylığı sağlayacak, tek parça elbiseler, kalem etekler ile uyumunu çok seviyorum.




Klasik bir tarz giyim tarzınız olmasa bile gördüğünüz gibi trençkot giydiniz anda kombin bir anda klasik çizgilere doğru kayıyor. Bu nedenle trençkotlarla spor ayakkabı vb. rahat ayakkabıları kullanmayı tercih etmiyorum. Burada yırtmaçlı deri eteğimi iyi tamamlayacağını düşündüğüm bu bilekten bağlı ayakkabıları çok severek kullandım ama bilekten bağlı ayakkabı modellerinin boyu bir tık kestiğini de unutmamak gerek.
Ayakkabı seçimi tamamen sizin seçimize kalmış fakat bana sorarsanız stiletto tarzı bu tip zarif ayakkabılar, bu kombini daha da güçlü kılan parçalar.

Yorumlar