Mevsim Geçişlerinde Kurtarıcı Parça: Örgü Boyunluk


Herkese merhaba! Yeni yazımla karşınızdayım. “Bugün ne giydim” yazılarını hazırlarken bu ara çok zorlanıyor. Malum tam geçiş dönemine girdik ve mont giysen yakıyor, tişört giysen donuyorsun. Sabah evden çıkarken giydiğim ceketi tüm gün elimde taşımaktan hiç hoşlanmıyorum. Bu yüzden son zamanlarda günlük kombinlerimin çoğunda örgü boyunluk ve şalları kullanıyorum. Spor – şık, klasik, feminen… Her türlü kombininizde kullanabileceğiniz bu parçanın ne kadar sıcak tuttuğuna ve nasıl kolay kombinlenebildiğine inanamazsınız.

Geçtiğimiz günlerde rahat – şık bir hafta sonu geçirmek istediğimde yapmıştım bu kombini. Havada bahar, gönlümde renk renk desen desen tişörtlerim var ama örgü boyunluklarımı kullandığım bu kombinlerde daha çok kalın kumaşlı gömlekleri tercih ediyorum. bu kombinimde de gördüğünüz gibi kot gömlekler ile çok şık bir hava yakalayabiliyorum. Kolay şıklığın en önemli anahtarı bence bu tür aksesuarlar, ben de kombinlerimde sık sık kullanıyorum. 

Kot gömleği ben siyah bir pantolon ile kombinlemeyi tercih ettim. Daha ince gösterdiği ve sade şıklığa uyduğu için günlük yaşantımda siyah pantolon giymeyi tercih ediyorum. sizde benim kombinime benzer bir kombin yapmayı düşünüyorsanız siyah pantolon kullanabileceğiniz gibi aynı zamanda gömleğinizin tonunda bir kot pantolonla da kombininizi bütünleyebilirsiniz. Kemer takmayı unutmayın!



Ben bu kombinimde tüm gün dışarıda olacağım ve alışveriş yapmayı da düşündüğüm için büyük bir  çanta ve spor ayakkabılar tercih ettim.



Gömlekler ile yapılan kombinlere ben stiletto ayakkabıları da çok yakıştırıyorum. Hazır Nisan yağmurları da bastırmamışken bence şimdiden şık, kaliteli bir stilettoya şans verebiliriz. Benim günlük olarak yaptığım bu kombini beğendiyseniz ve iş yerinizde bu kombini kullanmak isterseniz siyah pantolon daha ideal olacaktır, işte stiletto tercih etmek için doğru bir zaman! Daha resmi ve sınırları olan bir ofiste çalışıyorsanız bu kombinimi ofis kombinine çevirmek için sigaret kumaş pantolonları tercih edebilirsiniz. Ben tercih etmedim ama bu kombinlerde ceketler de çok şık duruyor. Günlük kullanımda deri, bu kombin ile oluşturacağınız ofis stili için blazer ceket kullanmanızı tavsiye edebilirim.

Yorumlar