Günün Stili: Deri Pantolon Kombini


Her zaman olmasa da iddialı parçaları kombinlerimde kullanmayı seviyorum. Fotoğraf çekimi için dışarıda olduğum günlerden birinde sizler için bu kombini hazırladım. Ben her sezon deri pantolonları, etekleri kullanmaya bayılırım. Bazı kişiler deri pantolonun görüntüsünden hoşlanmadığını söylüyor. Bence bu durum tamamen derinin kalitesi ile alakalı.
Kaliteli bir deriye ve özellikle bedeninize en uygun kesimlere, hatlara sahip bir deri pantolona yatırım yaptığınızda o ideal görünümü yakalayabilirsiniz. Tabi, deri pantolon denilince aklınıza hemen gerçek deri pantolonlar gelmesin. Elbette şık, havalı kombinler hazırlarken ben de hayvanların eziyet görmesine karşıyım. Genellikle sahte kürk ve deri kullanmaya da özen gösteriyorum. Deri pantolonları her türlü parça ile rahatlıkla kombinleyebiliyorum ama bazen doku uyumsuzluğu da kombini kötü gösterebiliyor. O yüzden ince gömleklerle, şifon bluzlarla falan kullanmaktan kaçınmanızı tavsiye ederim.
Havalar bahara doğru bir yol izlese de daha güneşin o en sıcak yüzünü daha göremedik. Bu yüzden sık sık bu tarz hırkaları kombinlerimde kullanıyorum. Deri ceketin iddiasını söndürmemesi, ondan rol çalmaması için düz, desensiz bir kazak giymeyi tercih ettim. Bunu yaparken tabi kollardaki ufak detayla kombine hareket katmayı da ihmal etmedim. Bu tür iddialı kombinlerde büyük çantalar bence kombini biraz gölgede bırakıyor. Bu yüzden bu tarz, postacı çantalarına benzeyen bir çanta kullanmayı tercih ettim.



Başta da söylediğim gibi deri ile kombin yaparken doku uyumu benim için çok önemli. Bundan dolayı da deri pantolonun altına deri ayakkabıdan başka bir şey düşünemiyorum. Yine tüm iddiasını ortaya koyan ve tüm gözleri ayaklarımda toplayacak bir ayakkabı ile tamamladım, bu kombinimi. Güçlü ayakkabıları kullanmayı seviyorum. Özellikle bu tarz içerikleri hazırlarken iddialı giyinmeyi seven kadınlara fikir amaçlı bu tarz bir uyum yakalamaya çalıştım. Bence güzel de oldu.
Sizler boyunuzu daha uzun göstermesi için düz siyah deri bir ayakkabı ile ayakkabınız hiç yokmuş izlenimi uyandıracak bir kombin çalışması da yapabilirsiniz. Deri pantolon kombinlerinde pantolonun güçlü duruşuna gölge düşürmemek için bence spor vb. ayakkabılar kullanmayın.

Yorumlar