Günün Kombin Önerisi: Tayt Rahatlığı


Haftanın stresini atmak için biraz hava almaya çıkmışken sizlerle günlük kombinimi paylaşayım dedim. Evde, alışverişte tayt rahatlığını sevenlerdenim, bende. Her parça ile rahatlıkla kullanabildiğim siyah taytlarım ise vazgeçilmezim. Yaz – kız sezon ayırmaksızın siyah taytları dolabımdan eksik etmiyorum. Bana göre tek dezavantajı, birkaç yıkamadan sonra eski siyahlığının kalmaması… Neyse o kadar da olacak artık.





Zamansız parçalarımın arasında bu deri görünümlü yanları detaylı taytım yer alıyor. Zaten bu sezon bu tarz şeritli taytlar da trendler arasında yer aldı. Her yerde transparan şeritli taytları görebilirsiniz. Transparan cesaretini göstermek istemiyorsanız bu şekilde kumaş detaylı olanları rahatlıkla tercih edebilirsiniz. havalar biraz ısındı, yaz yüzünü göstermeye başladı, bizlerde kat kat giyinmekten, kalın paltolar altında kombinlerimizin saklanmasından kurtulduk ya keyfime yok diyecek!
Bir süredir ceket, mont giymiyorum. Özellikle kısa yürüyüşlerde ve bugün olduğu gibi hafif kafam dağılsın diye çıktığımda spor yeleklerim bana eşlik ediyor. Hem kullanımı rahat hem de sizlere ne giyeceğinizi şaşırtan bu havalarda ideal bence. Taytlar ve kazakların birbiri ile uyumunu seven bir tek ben değilim, demi? Çünkü spor şıklık kadar kullanışlı olan bu kombinleri de ben çok sık yapıyorum. Bazen evde bile kullandığım bu kombinler, havaların biraz daha ısınmasıyla birlikte yerini tayt – tişört kombinlerine bırakıyor.



Aksesuarların birbiriyle uyumlu olması benim kombinde en çok dikkat ettiğim nokta. Bu kombinimde de saatim ve çantamda gold detaylar kullanmaya dikkat ettim. Daha havalı ve rahat bir spor ayakkabı giymeyi düşünüyordum fakat çantamın rengine uyum sağlaması açısından bu mavi ayakkabılarla kombinimi tamamlamak bütünlüğü korumak açısından benim için iyi oldu. Sıradan günlerde çok özenilmiş hissi uyandırmayan ama şıklığınızdan, tarzınızdan da ödün vermeyeceğiniz kombinler için taytları kullanın derim.
Tayt kombinlerinin en sevdiğim yanlarından bir tanesi de tam hareket özgürlüğü sağlaması. Kot pantolonlar bile dönem dönem bana fazla gelebiliyor. İşte böyle zamanlarda en iyi kurtarıcım yine taytlar oluyor. Bana sorarsanız bir kısa siyah elbise gibi her kadının dolabında olması gerekenlerden biri de tayt!

Yorumlar