Bir Kot, Bir Gömlek Yeter!


Nisan – mayıs aylarında giymeyi en çok sevdiğim kombin, kot – gömlek. Bu ikili de bulduğum rahatlığı başka çok az kombinde yakalayabiliyorum. Ne giyeceğime karar veremediğim günlerden birinde yine geçirdim üzerime oduncu gömleğimi, çektim altına kotumu, tamam! Kombin yapmak moda olanı, trend olanı kullanmaktan çok rahat ettiğini, yakışanı giymek bence. Günlük hayatımın çoğunu bu ikili ile geçirebilirim.
Alışverişe, okula, sinemaya, gezmeye, arkadaş buluşmasına… Nereye isterseniz oraya giyebileceğiniz bu kombin özellikle bu havalar için ideal. Moda dünyasında neredeyse her sezon gördüğünüz kareli bu oduncu gömleklerini geçiş sezonlarında kullanmaya bayılıyorum. Tüm gün boyunca hareket halinde olsam da beni ne sıkıyor, ne bunaltıyor, ne üşütüyor. Tam geçiş mevsimi parçası bence! Üzerine bu kombinde kullandığım gibi ince hırkalar çok yakışıyor. Daha sportif bir görünüm için burada gömlek kollarını hırkadan çıkararak kıvırdım. Bence bu tarz kol kıvırma vb. detaylar kombine her zaman farklı bir cool hava katıyor. İnce bir hırkanız yoksa üzülmeyin. Bu kombini üzerine bir sweatshirt giyerek dahi yapabilirsiniz.
Ben genellikle bu tarz gömlekle aynı boyda hırkaları, salaş kazakları, deri ve kot ceketleri gömlekler ile kombinlemeyi seviyorum. Kot seçimim de çok değişiyor. Burada klasik bir kot kullandım. Bence ofisinizde sıkı giyim kuralları yoksa bu tip kotları iş kombinlerinizde de rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Kolları kıvırarak yakaladığım tarzı yine pantolon paçalarında da sürdürdüm. Biliyorsunuz bu sene saçaklı ve kıvrılmış kotlar çok moda. Bu havalarda bilekte biten o saçaklı kotları da bu kombinde kullanabilirsiniz. Sallantılı kolyeler burada da kullandığım gibi gömlekleri iyi tamamlıyor. Özellikle gömleğin V kısmı ile bu şekilde inen kolyeler uyum yakaladığı için hem üst bölgemi daha zayıf gösteriyor hem bir parça uzun görünmeme yardımcı oluyor. Sizler de bu giyim tüyosunu aklınızda bulundurun. Spor ayakkabı, babet, sandalet ve daha birçok ayakkabı ile kombin yapabileceğiniz bu kombini ben daha spor şık bir hava kazanması için bu tarz boğazlı, düz tabanlı botlar ile kullanmayı seviyorum.

Yorumlar